>> Randevu Almak için Buraya Tıklayınız!
































































27 Haziran 2012 Çarşamba

Sağlık Bakanlığı Şikayet Hattı 184, Sağlık Bakanlığına Şikayet

Sağlık bakanlığının randevu sistemi 182 den sonra sağlık bakanlığı şikayet hattı 184 den sağlıkla ilgili yada hastaneyle ilgili şikayetlerde bulunabilirsiniz...

Vatandaşların sağlık alanında karşılaştıkları sorunlarını ve şikayetlerini Alo 184'e doğrudan iletebileceklerini belirten Akdağ, problemlerin çözümünün de bizzat takip edileceğini bildirdi.

 Dün bir basın toplantısı düzenleyen Sağlık Bakanı Akdağ, SABİM Alo 184 Hattı'nı tanıttı. AKİM'i (Adalet ve Kalkınma Partisi İletişim Merkezi) örnek alarak SABİM'i kurduklarını ifade eden Akdağ, "Vatandaşlar bir şeyi danışmak istediğinde, bir sıkıntısı olduğunda bunu mahallinde çözemiyorlarsa doğrudan Sağlık Bakanlığı tarafından yönetilen bu iletişim hattına başvurabilecek." dedi.

Akdağ, hastanelere hakim olan "Kardeşim git nereye şikayet edersen et" anlayışını yıkabilmek için bu hattı devreye soktuklarını kaydetti. SABİM için şu anda 4 doktor, 24 saat çalışan 40 operatör, 20 merkez birim koordinatörü, 81 il sağlık müdür yardımcısı ve 40 hastane başhekim yardımcısı hizmet veriyor. 2003 yılında pilot uygulama olarak başlatılan SABİM Alo 184 Hattı'na şimdiye kadar yaklaşık 60 bin telefon geldi. Bunların 45 bini bilgi amaçlı açılırken, 2 bin 500'ü eleştiri, 6 bin 700'ü şikayet ve 3 bini de çeşitli talepler içerdi.

1 yorum:

  1. 03.09.2012 tarihinde Eskişehir Acıbadem hastanesi ortopedi ve travmatolojibölümüne muayene için gittim.Fakat ayağımı saracakları bandajı bana dışarıdan aldırdılar.Ayağım şiş veacılı bir şekilde bandajı aldım ve kendilerine verdim.Sardırmadım.onlara lazım olur diye bıraktım geldim.Sözde özel hastane .Kesinlikle şikayetçiyim ve bu konuda memnuniyetsizliğimi de belitmeden geçemiyorum. bukadar imkan ve doktor ekibinizin hizmeti bumudur.Yazık bir bandajı bile sağlayabilecek imkanınız yoksa neden hizmet veriyorsunuz.

    YanıtlaSil