>> Randevu Almak için Buraya Tıklayınız!
































































26 Haziran 2012 Salı

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Gazi Hastanesi Randevu Alma

182 den randevu alabilirsiniz...

Hastane Adı: Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Gazi Hastanesi
Telefon: (0312) 202 44 44
Faks: (0___) ___ __ __

Adres: Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Gazi Hastanesi Beşevler İlçe: Çankaya İl: Ankara

Web Adres: www.med.gazi.edu.tr

Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi 2 Ekim 1979’da Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’ne bağlı Tıp Fakültesi olarak kurulmuştur. 26 Mart 1979’da AİTİA, Sağlık ve Sosyal Yardım Bakanlığı ve Türkiye Trafik Kazaları Yardım Vakfı arasında yapılan bir protokol ile Dr. Muhittin Ülker Acil Yardım ve Travmatoloji Hastanesi AİTİA’ne bağlı Tıp Fakültesinin uygulama ve araştırma hastanesi olur. Kurulan bu yeni fakülte Ankara’ nın üçüncü, Türkiye’nin 18. Tıp Fakültesidir. 20 Temmuz 1982’de kurulan Tıp Fakültesi “Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi” adını alır ve yeri Konya yolu, Çiftlik kavşağı arasındaki arazidedir.

1 yorum:

  1. melek akyol randovu almak için diş çekilmesi hastaliği var gazi dş hastanesinde tedavi olmak istiyorom dşklerimde aöilma dişlerim sallaniyo ağiriyo çok kötüyüm pisilolejim bozuldu sşteye giremedim randuvu almam için beceremedim randovu almak istiyorum yardimci olursaniz sevinirim 0542 338 24 36

    YanıtlaSil